Monday, July 12, 2010

dating nite with mr.hubby;)




we went for midnite on sun&watched Eclipse.since we arrived late,we only managed to get da 2nd front seats..sakit kepala doe sbb kena melangut:)

i was quite blurred with da story actually coz i didn't watch da previous sequel(kesian daku..huhu)..nak2 lagi bila banyak gangguan sepanjang2 cite..bunyi budak menangis la(ibu2 bapak2..jgn la bwk budak kecik tgk midnite...pls pls pls!),bunyi henpon&mangkuk ayun yg bercakap sekuat hati&lama lak tu(dh tau tgk movie,tulun la kasik katup itu phone..bodoh betoi!)..tmbah menyakitkan hati bila ada 1 family cha ya nun alif yg duduk kt blkg i tetiba gelak kuat2 tho masa 2 bkn scene yg kelakar..mmg badigol!!!

2 comments:

Yus said...

beb aku rasakan.. aku tak mo tengok citer tu..sebab kan.. bagi aku citer tu sesuai utk orang yang umur 29 tahun ke bawah.. kerana badan actor dia sungguh mengiurkan.. sian laki aku nanti sebab aku selalu bangkitkan isu badan yang berpetak tu..huhuhuhuhu

e.i.l.e.e.n said...

oit!concentrate pd jln cite dia je lah..jgn pndg body petak hero tu...astagfirullahhalazim..(sambil m'gira bijik tasbih)*wink