Friday, December 11, 2009

Sengal!!...

B4 i begin,let me warn u all 1st...entry ni mungkin/akan mngandungi few harsh words yg sgt xsesuai dibaca oleh a few ppl...

Kisahnye...pg td aku ke pej. pos rengasfield utk urusan poslaju.sampai2 je,terus ltk brg yg nk dipos d kaunter poslaju&tnjkkan form yg dh siap diisi pd kerani.si kerani(yg blh dikategorikan sbg abgadik a.k.a. sutun) dgn muka masam terus bgn ke mesin penimbang.masa dia nk tulis brt brg,dia tnya aku soklan...sbb xdgr sorenya yg mcmtghckpdlmkelambu,so aku tnya blk 'apa?'...dia pn ulang(dgn nada yg agak ksr)..'apa bnda brg dlm ni?'..aku ckp'brg pejabat'...pas 2 dia trs ke meja dia & belek2 parcel aku.dia ckp pulak 'daripada x tulis ke?'...aku bls 'slalu saya xtulis xpe pun'..agaknya dia bengang dgr jwpn aku,dia ckp dgn nada yg masih ksr 'kena tulis..nnti kalo kertas ni hilang camna?'.aku pn dgn rasa yg mulanaikmenyampah & terustarikmukakelat terus amik the parcel&tulis nama sender.masa 2 aku dh try intai tag sbb nk tau nama dia..tp aku mmg perasan yg mamatsutun 2 few time mmg sengaja dok tbalikkan tag 2 maybe xnk bg org tau kot nama dia.Dh siap tulis sume,aku bg blk kt dia.blh lak dia buat keje lambat2 mcm siputb#b!..biar aku tercangak kat dpn dia..mukadahlahodoh..pas 2 dia scan la segala bagai dgn muka masam.aku tgk dia masam,aku pun lagi la tarik muka msm!..pas dia kabo rega(sib baik aku dgr kali ni) aku letak&pegang duit smpai dia ready nk amik.yg plg menyakitkan hati aku bila dia letakkan duit baki kat atas kaunter dgn ksr.ikutkan hati nk je aku fire mamatygmukamcmsutunbusuk 2 tp dsbbkan ada cust lain,aku diamkan je.da best part is masa dia nk pulangkan my change,aku sempat nampak nama dia:D...Maka dgn ini saya nk bgtau...kpd mamatsutun yg bernama MOHD YUSUF BIN MOHD YUNOS...u r really suck!!!!..just wait&see what im gonna do..dont play2 with me,huh!!!!

No comments: