Thursday, December 10, 2009

saya sdh kemaruk...

...berbunga-bunga rasa d hati sbb dh ada blog sendiri.credit 2 my friend,Yus yg dh tlg mskkan chatbox&links..ko dtg umah nnti aku bancuhkan jm5 utk ko;)walaupun blog daku xsehebatdansecanggih blog org lain tp im proud 2 hv my own blog.jgn heran la kalo dlm sehari ada banyakkkkk posting..saya tgh kemaruk memposting entry...maklum la...benda baru...feeling nye sama jgk mcm masa beli kereta br,rumah br,hp baru...semangat nih;)hrp2 bila dh lama nnti x bsawang la blog daku ni mcm blogthisisallaboutme...wakaka...ampun sifu..

2 comments:

Yus said...

haipppp..ngata aku yek..lepas nih kalau tadak update aku meroyan kat chat box ko..sebab ko bagi aku password letak link aku terpaksa letak link blog aku ngan nama Yus Comel..lepas nih aku nak tukar lak Yus Kurus

e.i.l.e.e.n said...

dh agak dh mesti keje ko punye...hahaha..