Sunday, January 13, 2013

Cara2 utk nmpk kurus bila bergambar..

ai guna kaedah yg BFF ai selalu ckp kt ai,"kita kalau nk nmpk kecik dlm gambar,kita kena bergambar dgn objek yg lebih besar dari kita!..."

So hari nih,ai cuba aplikasikan teknik yg dia guna pakai....and ai rasa sangat gembira!..nk tau kenapa?..cuba uols tgk gambar2 nih...



Gambar 1: BFF ai menyorok separuh dr bdn dia kt blkg patung besar....nmpk kurus kan?(pdhal in reality....*maleh ar nk cakap*;)



Gambar 2: Ai lak nyorok blkg my BFF..dan terbukti kaedah dia mmg berkesan!...cuma satu je lah...kita tak payah susah2 nk bergambar dengan patung...dgn orang yg real pun buleh..nak2 lagi kalo orang tu masa bekpes dia bedal 2 bungkus nasik lemak...kakakakakaka


p/s:sahabatku sayang,sila jauhkan diri anda dari nasik ye!;)

2 comments:

Yus said...

woitt!!!!! hampehhhhh.. takpe bulan dua aku start..kakakakak tapi tatau bulan dua tahun berapa..

Kuazue Mohd said...

kakakaka....meh amik gambaq dgn aku laks..pastu kita leh gambaq lagi selang beberapa bulan...kompom !!! aku je bulan mengambang