Saturday, February 19, 2011

si dia cinta hati saya....

kalau dulu dia ingat tarikh hari jadi saya,sekarang saya pulak yg kena ingatkan dia..

kalau dulu dia hadiahkan saya jambangan bunga,sekarang sekuntum bunga pun dah tak de..

kalau dulu dia layan saya macam tuan puteri,sekarang saya pulak yg jadi dayang dia...

kalau dulu dalam sehari berkali2 dia telefon saya,sekarang sekali sehari pun payah nak terima panggilan telefon dari dia...

kalau dulu sebelum keluar berdating dia mandi,sekarang bila nak keluar dia cuma cuci muka saja...

kalau dulu dia sanggup bawak kereta berjam2 tanpa rasa mengantuk,sekarang baru jalan setengah jam,dia dah menguap...

kalau dulu tiap2 minggu dia belanja saya tengok wayang,sekarang sebulan sekali pun x tentu lagi...

kalau dulu pantang tengok saya merajuk,terus dia pujuk saya,sekarang bila saya merajuk,dia buat donno je...

kalau dulu masa keluar berdating dia nak terk*ntut,dia pandai cover,sekarang suka2 hati dia je nak keluarkan gas beracun depan saya...;)






tapi.....ada satu perkara yang masih tetap sama...
























kalau dulu dia cintakan saya,sekarang saya masih bertakhta di hati dia:)


...dan syukur alhamdulillah,hari ni genap 11 tahun kami bersama!


buat mr.hubby...terima kasih kerana terus sabar melayan kerenah isterimu ini;)



p/s:hadiah xde ke?..ekekekekeke

No comments: